Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

Tips για όλους

Πριν ξεκινήσουμε την δίαιτα θα πρέπει να εφοδιαστούμε με μερικά υλικά αλλά το σημαντικότερο με θετική σκέψη και πολύ καλή ψυχολογία.

  • Πρέπει να γνωρίζουμε ότι εφόσον ακολουθήσουμε την συγκεκριμένη δίαιτα, τα αποτελέσματα θα είναι εντυπωσιακά οπότε το άγχος για τα αποτελέσματα πρέπει να το αποβάλλουμε πριν ακόμα αρχίσει!
  • Αρχικά θα πρέπει να κάνουμε το τεστ Dukan ώστε να μας καθοδηγήσει σχετικά με ποια δίαιτα θα πρέπει να ακολουθήσει ο καθένας. To test θα το βρείτε εδώ
  • Στη συνέχεια,αφού δούμε ποια δίαιτα θα ακολουθήσουμε, ορίζουμε μια συγκεκριμένη μέρα που θ ξεκινήσουμε την δίαιτα!
  • Ζυγιζόμαστε την πρώτη μέρα δίαιτας, το πρωί με το που ξυπνάμε! Συνεχίζουμε αυτό τον ρυθμό, μια συγκεκριμένη μέρα της εβδομάδας. Το καθημερινό ζύγισμα δεν έχει κανένα καλό σκοπό καθώς δεν προσφέρει τίποτα στην ψυχολογία μας. Οπότε ζυγιζόμαστε κάθε εβδομάδα ή κάθε 10 μέρες.
  • Πηγαίνουμε σούπερ μάρκετ και εφοδιαζόμαστε με τα απαραίτητα. Κατά την άποψη μου τα απαραίτητα είναι: πίτουρο βρώμης, κοτόπουλο, γαλοπούλα αλλαντικό, γιαούρτι 0%, νερά, ζελέ για το επιδόρπιο, milko free. Θεωρώ πως για αρχή με αυτά τα προϊόντα είμαστε πάρα πολύ καλά!
  • Ένα ακόμα tip ειδικά για τις πρώτες μέρες δίαιτας που ο οργανισμός δεν θα είναι συνηθισμένος και θα θέλει να τσιμπολογάει είναι να πάρουμε ένα ολόκληρο κοτόπουλο, να βγάλουμε την πέτσα, να το ψήσουμε στον φούρνο-γάστρα και να το έχουμε συνέχεια διαθέσιμο ώστε να γεμίζουμε το κενό.
  • Σε περίπτωση ατασθαλίας (αν φάμε μία μέρα ο,τι μας καπνίσει) συνεχίζουμε την δίαιτά μας κανονικά, στο στάδιο που βρισκόμαστε απλά κάνουμε μια λευκή μέρα. Δηλαδή για μία μέρα τρώμε μόνο πρωτεΐνες όσο πιο χαμηλά λιπαρά και υδατάνθρακες γίνεται!
  • Από προσωπική εμπειρία καθώς και από περιπτώσεις άλλων, ακόμα και χωρίς το κομμάτι της γυμναστικής, η απώλεια βάρους είναι εξίσου αξιοσημείωτη. Οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα εάν κάποιος δεν έχει τον χρόνο για την καθημερινή άσκηση! Βέβαια η αυθεντική δίαιτα προτείνει άσκηση οπότε καλό θα ήταν όποτε και αν μπορούμε να την ακολουθούμε.
  • Επιπλέον έχω παρατηρήσει μεγάλη διαφορά στην απώλεια βάρους ανά βδομάδα όταν η κατανάλωση νερού είναι 3 λίτρα ημερησίως. Δοκιμάστε το και πείτε μου εντυπώσεις!
  • Η κατανάλωση πίτουρου βρώμης ειναι αποτελεσματικότερη εάν γίνεται πρωί ή τουλάχιστον μέχρι το μεσημέρι

2 σχόλια:

  1. είμαι στη Β φάση από 23/06/2017. Σήμερα έκανα την 1η ατασθαλια....εφαγα ενα κομματι παστιτσιο [μεριδα εστιατοριου], σπιτικο. το εφτιαξα για την οικογενεια, και οσο και αν εχω κρατηθει τοσο καιρό, με ολα αυτα που μαγειρευω για τους άλλους, δεν ειχα παρεκτραπει ποτέ :/ ειμαι σε μέρα PP και ενώ το έφαγα ενοχικά, το απολαυσα ομολογουμένως, αλλά απο την άλλη στεναχωριεμαι απιστευτα που αφησα τν εαυτο μου να λυγισει :/ :/ εχω ηδη χασει γυρω στα 15-20 κιλα. δεν ζυγιζομαι από την 1η μερα που ξεκινησα,γιατι εχω πολυ δρομο ακομα και το τακτικο ζυγισμα θα με αγχωσει. ξερω οτι ξεκινησα 140 κιλα, και ξερω οτι τωρα τα ρουχα μου μπαινουν πολυ πιο ευκολα, και εχω χασει πολλούς πόντους. ειναι κριμα που το εκανα αυτο στον εαυτο μου, αλλα τωρα δε μπορω να το ξε-κανω....τι μου προτεινεις να κανω? πως να συνεχισω ? πρέπει να κάνω λευκή μέρα? τι τρώνε σε μια λευκή μέρα?....help :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνωμη για την καθυστερηση αλλα δεν μου εβγαζε καν τα σχολια! Αρχικα το πρεπει να σκεφτεσαι οτι εισαι ανθρωπος και λογικο να παρεκτραπεις. Απλα εσυ θα προσπαθεις οσο γινεται να μην ξεφευγεις απο το προγραμμα σου για το δικο σου καλο! Οχι οτι τρωγοντας μια φορα θα παρεις κιλα αλλα σε πηγαινει πισω στο να φτασεις στον προσωπικο σου στοχο! Σε περιπτωση που κανεις ατασθαλεια μπορεις να κανεις 2 λευκες μερες, δλδ 2 μερες μονο πρωτεινη και συνεχιζεις και παλι το προγραμμα σου! Και κατι τελευταιο, μην δινεις σημασια στα κιλα αλλα στην αλλαγη του σωματος σου! Για μενα σημαντικο ειναι να βλεπω να αλλαζει το σωμα, χανοντας ποντους και στην ουσια «μικραινοντας» το σωμα μου παρα ο αριθμος στην ζυγαρια :)

      Διαγραφή